Reklamacje

 

Szanowny Kliencie,

Bardzo nam przykro, jeśli zakupiony przez Ciebie towar nie działa właściwie. Dołożymy wszelkich starań aby Państwa zgłoszenie reklamacyjne zostało rozpatrzone szybko i rzetelnie.

Sklep internetowy ZOMEN

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia jego wydania lub gdy usługa jest świadczona za pośrednictwem Sklepu Internetowego w sposób wadliwy.
  2. Klient składa reklamację w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: Jakub Michniewicz z siedzibą przy ul. Atłasowej 10/2, 15-680 Białystok, podając dokładnie swoje dane, dane reklamowanego towaru, datę wydania towaru, datę stwierdzenia wady oraz opisując szczegółowo istotę wady. Klient na wyżej wymieniony adres dostarcza również reklamowany Towar.
  3. Klient powinien skorzystać z wzoru formularza zgłoszenia reklamacyjnego, stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu Zgłoszenie reklamacyjne _formularz.
  4. Sprzedawca zajmie stanowisko w sprawie reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację i wskaże, czy uznaje reklamację oraz w jaki sposób zamierza ją załatwić lub poinformuje o braku podstaw do uznania reklamacji wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska.

Gwarancja bezpiecznych zakupów

Nasza infolinia jest do Twojej dyspozycji

Dostawa nawet w 48H

Szeroki asortyment oraz wysoka jakość produktów

Długoletnie doświadczenie oraz pomoc techniczna

Oferta cenowa dostosowana do Twoich potrzeb

Nasze marki

  • Spralac
  • Auto-K
  • Farecla
  • Multona
  • INDASA
  • DeBeer
  • Koch Chemie